Subject: Kirja edastamine
From: Kertu Künnapuu <[email-masked]>
To: "Kaitseministeerium" <[email-masked]>, "JM info Shared MB", "MKM info", "SM Info", "[email-masked]", "Siseministeerium" <[email-masked]>, "HM", "Kultuuriministeerium" <[email-masked]>, "RAM Info",Regionaal- ja Põllumajandusministeerium <[email-masked]>, "Kliimaministeerium" <[email-masked]>
Date: Mon, 12 Feb 2024 12:52:08 +0200

Ministeeriumid

Meie viide: 24-00210-2

Edastame Riigikantseleisse saabunud pöördumise.

Lugupidamisega
Riigikantselei
Rahukohtu 3 | 15161 Tallinn
www.riigikantselei.ee |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

______________________________________________

Austatud EV valitsus!
Lp. Rasmus Ruuda!

Toetudes mulle viimasel ajal (seoses õpetajate streigiga) saadetud infole
(kirjadele), saadan avalikkusele mõeldud kirja ÕPETAJATE TÖÖ PROBLEEMIDEST
Eestis. Muust maailmast selgub, et ainult palk ei too õpetajaid kooli...
Meie olukord on palju tõsisem! Loodan, et avalik kiri jõuab valitsuse
liikmeteni ja neil jätkub aega sellesse süveneda...

Edusoovidega - Peep Leppik Helmest

P.S. Lisan manuses ka täpsema info enda kohta.